Friday, May 28, 2010

Program Futsal Jelajah Kawasan Hulu Selangor

Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Hulu Selangor sekali lagi dengan sukacitanya menganjurkan program untuk semua pemuda setempat didalam Hulu Selangor.Atas inisiatif Ketua Pemuda Umno Hulu Selangor Saudara Mahmud Karim sendiri dan jawatankuasanya telah bersetuju untuk menganjurkan Pertandingan Futsal Peringkat Gugusan Hulu Selangor.
Pertandingan akan dijalankan di semua 22 gugusan di dalam Hulu Selangor dan akan berjalan mengikut DUN bermula dengan DUN Batang Kali di Gugusan Bukit Sentosa .
Pertandingan akan dijalankan pada setiap hari sabtu atau Ahad bermula pada 30 Haribulan Mei 2010.Yuran penyertaan yangtelah ditetapkan ialah RM 20 satu pasukan.Juara dan Naib Juara setiap gugusan akan diberikan Jersi yang berlogo Pemuda Umno Hulu Selangor sumbangan Ketua Pemuda akan layak secara otomatik untuk mewakili Gugusan tersebut bertanding di peringkat akhir Piala Ketua Pe muda yang hadiah dan tarikhnya akan di tentukan kelak.
Semua ketua Pemuda Gugusan dan Jawatankuasanya di minta agar bersiap sedia untuk dipilih sebagai Tuan rumah bagi pertandingan seterusnya.


Keterangan lanjut sila Berhubung terus dengan Pengelola:

Mohd Jefrin bin Mat Tu -0133652416
Asdi Ali -0196905698.

No comments:

Post a Comment